Top

Tip, compliment of klacht

Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!

    Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!

      Klachten

      Wij doen ons uiterste best om u de zorg, service en behandeling te geven, die u wenst. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk. Laat het ons dan weten. Wij leren graag van uw ervaringen.

      Bespreek onduidelijkheden, problemen of klachten in eerste instantie met de betrokken zorgverlener. Zo kan de klacht of het probleem misschien direct worden verholpen. Vindt u dat niet prettig? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Curilion. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht en kan u adviseren en ondersteunen. 

      U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen en te mailen naar klachtenfunctionaris@curilion.nl. Ook kunt u het klachtenformulier per post verzenden naar Stichting Curilion Klinieken ter attentie van klachtenfunctionaris, Zijlweg 148B 2015BJ, Haarlem.

      Na ontvangst neemt de klachtenfunctionaris contact met u op en bespreekt het vervolgtraject. Het klachtenformulier kunt u ook gebruiken voor overige meldingen met betrekking tot onveilige situaties rondom het bezoek aan Curilion.

       Onze grootste inzet is om er met u samen uit te komen. Mocht dit toch niet lukken en u komt er met Curilion niet goed uit dan kunt u contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg, waarbij Curilion is aangesloten. Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

      Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

      Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

      Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

      Contact

      Praktijkadres:
      Prinsessenhof
      Zijlweg 148 B (begane grond)
      2015 BJ Haarlem

      (023) 888 2260
      info@curilion.nl

      Openingstijden:
      Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00
      Telefonisch bereikbaar van 9.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.30 uur

      Correspondentie:
      Postbus 685
      2100 AR Heemstede

      KvK    66056489
      BTW   NL856377454B01

      AGB Code Stichting Curilion Klinieken 22220954

      Contactformulier

        © Copyright 2024 Curilion | Alle rechten voorbehouden | Disclaimer | Privacybeleid | Sitemap