Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Wij doen ons uiterste best om u de zorg, service en behandeling te geven die u wenst. Toch kan gebeuren dat u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk. Laat het ons dan weten. Wij leren graag van uw ervaringen.
Bespreek onduidelijkheden, problemen of klachten in eerste instantie met de betrokken zorgverlener. Zo kan de klacht of het probleem misschien direct worden verholpen. Vindt u dat niet prettig? Neem dan contact op met met de klachtenfunctionaris van Curilion. Deze is te bereiken via klachtenfunctionaris@curilion.nl.
Twijfelt u of u een klacht wilt indienen of wilt u hierin worden bijgestaan? Dan kunt u terecht bij onze onafhankelijke klachtencoördinator. Deze kan u adviseren en ondersteunen. De klachtencoördinator is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht.
U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen en te mailen. Dan neemt de klachtenfunctionaris contact met u op en bespreekt het vervolgtraject. Het klachtenformulier kunt u ook gebruiken voor overige meldingen met betrekking tot onveilige situaties rondom het bezoek aan Curilion.
Onze grootste inzet is om er met u samen uit te komen. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kunt u contact opnemen met het Klachten Portaal Zorg, waarbij Curilion is aangesloten. Curilion draagt dan in overleg met u alle relevante informatie rondom uw klacht zorgvuldig over aan de klachtenfunctionaris van Klachten Portaal Zorg. U kunt het reglement van het Klachten Portaal Zorg downloaden voor informatie over de vervolgbehandeling van uw klacht.
Praktijkadres:
Prinsessenhof
Zijlweg 148 B (begane grond)
2015 BJ Haarlem
(023) 888 2260
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30-17:00
Telefonisch bereikbaar van 09:00 – 13:00
Correspondentie:
Postbus 685
2100 AR Heemstede
KvK 66056489
BTW NL856377454B01
AGB Code Stichting Curilion Klinieken 22220954
Copyright 2021 © Curilion | Alle rechten voorbehouden | Disclaimer | Privacybeleid | Sitemap