Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid in Curilion blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!
Wij doen ons uiterste best om u de zorg, service en behandeling te geven, die u wenst. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk. Laat het ons dan weten. Wij leren graag van uw ervaringen.
Bespreek onduidelijkheden, problemen of klachten in eerste instantie met de betrokken zorgverlener. Zo kan de klacht of het probleem misschien direct worden verholpen. Vindt u dat niet prettig? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Curilion. De klachtencoördinator is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht en kan u adviseren en ondersteunen.
U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen en te mailen naar klachtenfunctionaris@curilion.nl. Ook kunt u het klachtenformulier per post verzenden naar Curilion Kliniek ter attentie van klachtenfunctionaris, Rijnlaan1 2105XH, Heemstede
Na ontvangst neemt de klachtenfunctionaris contact met u op en bespreekt het vervolgtraject. Het klachtenformulier kunt u ook gebruiken voor overige meldingen met betrekking tot onveilige situaties rondom het bezoek aan Curilion.
Onze grootste inzet is om er met u samen uit te komen. Mocht dit toch niet lukken dan kunt u contact opnemen met het Klachten Portaal Zorg, waarbij Curilion is aangesloten. Curilion draagt dan in overleg met u alle relevante informatie rondom uw klacht zorgvuldig over aan de klachtenfunctionaris van Klachten Portaal Zorg. U kunt het reglement van het Klachten Portaal Zorg downloaden voor informatie over de vervolgbehandeling van uw klacht.
• Klachtenformulier downloaden.
• Klachtenreglement “Klachten Portaal Zorg“ downloaden via klachtenportaalzorg.nl.
Praktijkadres:
Prinsessenhof
Zijlweg 148 B (begane grond)
2015 BJ Haarlem
(023) 888 2260
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30-17:00
Telefonisch bereikbaar van 09:00 – 13:00
Correspondentie:
Postbus 685
2100 AR Heemstede
KvK 66056489
BTW NL856377454B01
AGB Code Stichting Curilion Klinieken 22220954
Administratie:
Infomedics
Copyright 2021 © Curilion | Alle rechten voorbehouden | Disclaimer | Privacybeleid | Sitemap